שאלות ותשובות

1
למה עדיף להזמין מהאינטרנט ולא להגיע ישירות לביכורים
ביכורים מציע פיתרון יעיל, נוח וחוסך זמן לביצוע קניות באינטרנט המגיעים עד בית הלקוח ללא צורך לצאת מהבית.
שירות המשלוחים של ביכורים הופך יעיל יותר בקרב אנשים המתקשים בהרמת משא כבד ומתבצע ע"י אנשי מקצוע תמורת דמי משלוח סמליים.
ביכורים מעסיק את מיטב העובדים שעברו הכשרה בבחירת המוצרים האיכותיים והטריים ביותר.
אתם נהנים משליטה מלאה בסל הקניות שלכם כאשר סל הקניות נמצא לנגד עיניכם ומוכן לשינוי בכל זמן נתון עד לרגע סיום ההזמנה.
אנו מציעים את השירות הטוב ביותר ואיכות ללא פשרות, כדי שתוכלו להנות מהמוצרים האיכותיים והטריים ביותר בכל זמן נתון ובמחירים הזולים ביותר. ביכורים - לנו חשוב שאלינו תשוב
2
איך מתבצע התשלום באתר ביכורים?
התשלום באתר ביכורים מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי של רוב חברות האשראי המוכרות והפועלות בארץ, בלבד ובכפוף לכך שחברות אלו מתירות את ביצוע התשלומים ברשת האינטרנט ולמזמין באתר. ביצוע התשלום יעשה רק לאחר סיום ההזמנה ורק לאחר עדכון הלקוח לגבי ההזמנה ומעבר על ההזמנה לצורך דיוק בפריטים ובמחיר עם הלקוח.
3
איך תתבצע אספקת המוצרים למען המזמין?
המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו ע"י ביכורים למען המבוקש ע"י המזמין. המוצרים ישלחו ע"י חברת המשלוחים אשר עובדת עם ביכורים
4
כיצד ניתן לקבל עזרה בנושאים טכניים?
בכל מקרה של תקלה ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטלפוני של ביכורים בטלפון: 03-6006188
5
איך ניתן לשנות הזמנה?
במקרה של שינוי הזמנה ניתן ליצור קשר עם שרות לקוחות בטלפון: 03-6006188 שינוי הזמנה ע"י המזמין תתאפשר לפי שיקול דעתה הבלעדי של ביכורים שתעשה כל מאמץ לאפשר את שינוי ההזמנה כמתבקש ע"י המזמין. לאחר שסופקו המוצרים, לא יהיה ניתן לשנות את ההזמנה המקורית.
6
איך אני מקבל אישור על ההזמנה שלי מאתר ביכורים?
ברגע סיום הכנת ההזמנה, נציג ביכורים יוצר קשר טלפוני ועובר עם הלקוח על ההזמנה. כולל פריטים ומחיר, על מנת להבטיח איכות גבוהה ללקוח ולמנוע טעויות.
7
אני לא מוצא את המוצר שרכשתי בעבר?
היצע ומגוון המוצרים באתר ביכורים מתעדכן ומשתנה מעת לעת ולכן יתכן שהמוצר שנמכר בעבר אינו מוצע למכירה כעת. אם ברצונכם לוודא שמוצר מסוים אכן אינו מוצע למכירה כעת, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו 03-6006188
8
אילו מוצרים מתווספים ל'רשימה שלי'?
ל'רשימה שלי' מתווספים בכל קניה רק מוצרים חדשים שרכשתם והיא מתעדכנת בכל קניה שלכם.
9
האם המחיר לתשלום שמופיע באתר תואם ומדיוק?
לא תמיד, בקשת כמות למוצרים נשקלים לא תמיד מדויקת ולא תמיד המחיר חשבון סופי מדיוק. החיוב יעשה לאחר אימות עם הלקוח לגבי הכמויות והמחירים    על מנת קבלת שירות מקצועי ומדויק. ביכורים - לנו חשוב שאלינו תשוב..
10
האם אני יכול להוסיף הערות ספציפיות לגבי מוצרים, כמו איכות המוצר או גודלו?
ניתן להוסיף הערות ספציפיות בעמוד המוצר או במסגרת סיכום הסל טרם אישור ההזמנה.
ביכורים - לנו חשוב שאלינו תשוב..